Johnny jag gillar dig,du har ett svart moln över dig

Imorse tog jag mitt allra sista pencelin(stavade jag rätt?)-piller.
Tre burkar, tre om dagen, sjutton dagar. Jag kan inte lova att jag tog just tre om dagen.Men jag har skött mig ganska bra för det var bara några dagar jag glömde och bara tog två eller en.

Ni kanske undrar varför jag har käkat pencelin som en galning.
Jag har haft ett ganska stort sår på kinden. Eller, det var ganska litet från början. Men sen fick jag en infektion i det. Jag var på läger den veckan som jag hade plåster över såret så det var plåstret som gjorde att det blev större och större. Eftersom jag inte hade någon tillgång till läkare där borta så väntade jag tills jag kom hem. Och så fort han såg såret så sa han pencelin, stor dos. Men som tur var så hjälpte verkligen pencelinet, efter fyra dagar var såret HELT borta, fast nu är jag lite ljusare i hyn där. Men doktorn sa ifall det inte blir bättre så ska jag komma tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0