On the coke side of life

Igår gick jag la mig klockan halv fyra. Det var inte så att jag inte kunde sova för så fort jag la mig ner så slocknade jag. jag hade bara så mycket annat att göra. Jag fixade lite med syrrans bloggdesign, jag kollade på tv, jag läste ut min bok med texter om popfenomenet Håkan Hellström. vet ni vad jag också gjorde! Jag drack en hel 1,5 liter cola, helt själv.
Det är som en drog, när man väl har börjat dricka så går det inte att låta bli.
Lite skumt för jag låg nere i soffan (vet inte varför jag låg nere i soffan och inte på mitt rum, boken var redan där nere så jag orkade väl inte gå up igen), kom pappa ner och frågade efter colan. Och då var klockan ändå kvart över två. Varför ska han dricka cola kvart över två? :) hehe, det fanns en klunk kvar av flaskan han köpte samma dag. Lite paff blev han ändå.

Kommentarer
Postat av: moa

jo de är faktiskt riktigt fin=)!!

2008-08-18 @ 16:42:37
URL: http://moass.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: lyllo..

2008-08-18 @ 18:46:26
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0