Sunkig är mitt andranamn idag.


Jag är sjuk!
Mitt huvud dunkar, det känns som om nån tar en kniv och hugger i halsen på mig varje gång jag sväljer. Plus att mitt luktsinne är lika med noll eftersom den är så igentäppt. Jag är nästan blå under ögonen, dessutom är dom röda och uppsvällda.  Absolut inte en av mina bästa dagar.
Och om två dagar är det ju paddlingen med klassen! Jag vill faktist följa med! Alla kommer att klaga eller säga hur kul det var och jag vill inte vara en av som som sitter där tyst och inte kan säga nåt eftersom man inte var där. Dessutom, följer man inte med nu är man tvungen att följa med nästa år, när årets sexor åker.

Jag kommer inte att träna ikväll, men jag kommer att gå dit och kolla och jag tänker ta med mig kameran (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man behöver inte följa med nästa år, det gäller bara 8an typ :P:P

2008-08-31 @ 19:29:38
Postat av: jenniferkkkkkkkkkk :D<3

jag kommer inte heller vare med i morrn ,

men lixom varför måste vi åka nästa år ? vi får ju inte betyg . och då missar vi ju 2 skoldagar , vad ska ersätta det då ? asså inte för att jag bryr mig men dom säger ju det på skolan hela tiden att det man missar måste man ta hem och jobba med. aldrig att hjag tänker följa med små 96orna :P <3

2008-09-01 @ 21:03:22
Postat av: the queen of usa

hahaha, mig försökte ingen tvinga iväg med sexor, jag hade bitit alla som försökte!

2008-09-01 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0