Kan du digga de e locomotion,för mycket revolution.

Jahopp, nu var det onsdag. Tre skoldagar! För en vecka sen kunde jag gå och lägga mig sent på kvällen utan att behöva tänka på hur trött jag skulle vara dagen efter. Då behövde man inte hålla reda på tiderna, man behövde inte svära när man gick till skolan över att man hade glömt nyckel och få vända.
Det var tider det. Men idag var en ganska bra dag. Dålig och bra. Dålig för att vi bara har fem-minuters-raster, bra för att vi slutar tjugo i två.

Och idag är den första dagen på länge som jag inte är med någon eller spelar fotboll utan bara är hemma. Det är så skönt att bara kunna sitta framför datorn eller tv:n och bara slöa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0