Ingen sol då.

Hello!
Idag var en riktig sommarlovs-dag, fast utan sol då. Jag vaknade, slöade framför tv:n, sen gick jag till Anna. Efter en stund (en ganska lång stund) kom Tora. Sen kom Elin. Alltså; idag var jag med Elin, Anna och Tora. Sen när jag gick hem var jag hemma ungefär en kvart innan jag skulle äta och sen iväg på match.

Vi vann matchen, stort! Jag vill inte säga med hur mycket vi vann, men jag kan säga att motståndarna tackade oss med en spottloska - så glada var dom. Ganska äckligt faktist.


Kommentarer
Postat av: karna

Hej hej! Det är en väldigt nära kompis jag tänker på! men det har blivit lite bråk nu på senaste tyvärr :/



kul att du tittar in på min blogg föresten ^^

2008-08-20 @ 15:53:48
URL: http://anrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0