"En full och en som sover."

Heeej!
Har fixat till mig en ny, brun design - Höstig!
Har kollat på Batman Begins med Anna ikväll, vi köpte en chips, ett kg godis och det mesta är kvar :) Nästan allt faktist. Men pappa var på middag så jag och mamma åt på pizzeria så magen var (är) ju ganska full.'
Ska åka in till stan imorgon med Anna.

Jag har en fråga - vad är er åsikt om klack?
Jag har sett ett par jätte söta, lite gammeldags farmor skor som är helt gudomliga...med det är en sju cm hög klack. Jag är inte säker på ifall jag vill gå runt i skolan med dom. Kanske i åttan, men vekligen inte i sjuan! Jag skulle ju kunna gå runt på stan i dom. Man har bara en sån härlig känsla i dom. Ett plus är ju att man blir lite längre och det ser ut som man har låånga ben :)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0