Klockan är 20.04 gott folk, 20.04!

Hej gott folk!
Idag är det äntligen fredag. Och icke att det betyder goda vänner för mig heller. Nänä, jag ligger hemma och är sjuk. Börjar bli serisöt less på den här skiten nu. Finns det inte en gräns på hur länge man kan vara sjuk?
Ikväll ska jag också försöka gå och lägga mig tidigt. För imorgon klockan halv åtta går bussen ifrån Sedins till Sveg. Där ska vi spendera dagen med två fotbollsmatcher mot Sveg F94. Om vi inte vinner så blir jag sur, en bortslösad lördag isåfall.

Spelade brännboll idag med klassen. Haha, det är verkligen inte min grej! Två gånger av tre träffade jag bollen, det kanske låter som en ganska bra sak - kanske, men inte om dom två bollarna gick direkt till brännaren , det var som om han var som en levade magnet. Och sen när jag skulle springa blev jag bränd två gånger på rad, brännboll är ju jätteroligt! Inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0