Like boy need girl and girl need boy Got a nasty habit called rock n' roll

Imorgon är det skolfoto! Man längtar till det och fasar för det. Så har det alltid varit.
Man är rädd att man ska se ful ut, men man längtar till att få se dom andra. Jag är en av dom som lägger fram kläder dagen innan. I år blir det chinos och t-shirt från Zara. Perfekt eftersom jag älskar och trivs väldigt bar i tröjan och byxerna är (enligt mig) gudomliga. Jag är osäker på vart jag kommer att få stå. Dom senaste åren har det varit på översta raden men eftersom dom flesta har blivit mycket längre än vad jag är så kan jag också få sitta ner.

Fast skolfoto är ganska överskattat. Klick,klick, klick så är det klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0