Och mamma sa det är värt att leva,det är värt att leva.

Heej allihopa!
Imorse gick jag till skolan med tanken ´äh, jag klarar det här´. Men icke. Efter att ha snackat lite med mamma och min mentor så bestämde jag mig för att inte följa med. (På paddling då. Och jag vill följa med, jag gör inte som syrran och skolkar.)
Jaja, så nu har jag två dagar att bli frisk på. Kan bli otroligt långtråkigt faktist.

Åkte in till stan för att inskaffa mig en gitarr. Och blir ni nånsin trött på vardagen och vill ha lite nära-döden-upplevelse, så åk buss i tjugo minuter när man är sjuk. Sen kan man ju alltid gå runt på stan lite och svettas och frysa häcken av en varann minut. SUCK....
Men nu har jag iallafall min gitarr. Det är något positivt!
Kraaam.

PS.
Bloggen ser ut som skit, jag vet, men jag håller på att göra om den. Jag började innan jag blev sjuk, men nu är jag för upptagen med att tycka synd om mig själv så jag hinner inte fixa det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0